Pages

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Andrew Hero First Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Audrey Hazel Nala

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Saturday, June 11, 2011

Semina Tinggal Kenang

On da way pulai keja lemai marik, tiba-tiba Cats FM mutar ka lagu Pengerindu Bertuchik Laman ari Winie Albert.  Pu neh..nyuh melayang fikiran aku ngagai "Lagu Lama Aku Suba".  Ckup besai reti lagu Winie nya.  Pengerindu ari taun 1998-2006 kira lebu bakanya aja meh, nuan udah milih ia ke bukai nadai ko enggau meh.  Aku nda gak tlalu emo munyi ko urang, ukai selatan tua munyi ko lagu.  Entahlah..sama ada nuan sengaja or wat enda meh aku nemu, tekena maya betday aku, 06.12.2006 tiba-tiba nuan call mdah diri jadi enggau indu bukai sarinya, aku cuma diam sekejap..ON MY BETDAY?? Nadai ari bukai ke?  Aku cuma ulih nyebut.."owh..manah meh nya" ok, bye.. Nya meh ke penudi tua bjako enggau pangan diri.  Nadai ko enggau meh, sedih enda gak bangat igak..Laban mikir, owh..ukai jodoh & aku ulih mnerima apa yg tjadi. 
Tang diatu, nuan sebana madah diri nesal, terlalu terburu2 ngaga kputusan...perhhhh!!! Bagi aku, nadai pyesalan aku enda jadi enggau nuan, laban Tuhan udah meri aku yg Terbaik, My Husband "Emmanuel Sulong".  Kebahagiaan, Pengerindu ti dberi ia ngagai aku nadai ulih dsema..Walaupun terlalu singkat ptemuan tua ia, tang ukai reti tua ia ndai ulih ngelala ati pangan diri.  So, nadai nguna nuan agi ngenang utai ke udah, laban aku ndai agi ngenang nuan..smina aku ngambu nuan ke kaban aja.  Ngai nyadi gak aku bdendam tapi aku bterima kasih laban nuan udah meri ruang aku ulih btemu ngau Husband aku ke diatu.  Nya meh, pgidup tuk baka roda, bc maya kitai ba baruh, bc maya gak kitai ba atas, Tuhan ngemata ke kitai..Munyi ke leka lagu Pengerindu Bertuchik Laman...

No comments:

Post a Comment